اخبار جدید منچستریونایتد - رضایت دخیا از حضور در تیم ملی

  • کلورلی: مشکلات پایان یافته است - Sportinglife: کلورلی تصمیم دارد که این فصل کابوسوارش را پشت سر بگذارد و فصل جدید را از نو و با طراوت از آگوست (مرداد) شروع کند. این هافبک 22 ساله، با نمایش اول فصلش به نظر می آمد که فصلی درخشان را پیش رو دارد، ولی ناگهان مصدومیت قوزکش (در بازی با بولتون) فصل او را نابود کرد. در واقع او از اکتبر (مهر) دیگر در هیچ مسابقه ای از لیگ برتر از ابتدا به میدان نرفته است. او به Manchester Evening News می گوید: "گاهی اوقات اوضاع برای من مانند کابوس شده بود، ولی من هنوز 22 ساله هستم و حدود 15 سال از دوران ورزشی من باقی مانده است. من تنها امیدوارم که این مشکلات را رها کنم و از نو کار خود را آغاز کنم. در زمانهایی از فصل، من با خودم می گفتم که من بدشانس ترین فوتبالیست جهان هستم. علی رغم شروع خوب، این فصل به بدترین فصل دوران ورزشی من تبدیل شد ولی در عوض من از نظر ذهنی قویتر شدم. من همیشه در دوران بازیم با این موقعیتهای ناامید کننده مواجه بوده ام. سالها قبل دو مصدومیت داشتم (یک عمل روی کتف و یک مشکل زانو در دوره های قرضی در لستر و واتفورد) ولی من آنها را پشت سر نهادم. با این حال این فصل سختترینشان بود. اگر شما بعد بازی اورتون در اوکتبر به من می گفتید که من دیگر در هیچ بازی لیگ برتر از ابتدا به میدان نخواهم رفت، من به هیچ عنوان باور نمی کردم. ولی به هر حال اوضاع آنگونه شد. در دنیا هیچ چیز هیجان انگیزتر از این وجود ندارد که شما برای منچستریونایتد بازی می کنید.  فکر کردن به از دست دادن این موقعیت، معضل بزرگی است. من احساس نمی کنم که چیزی بدهکار باشم. تنها بدشانس بودم و باید آن را جبران کنم."
  • دعوت 4 جوان از یونایتد به تیم زیر 19 سال انگلیس - سایت باشگاه: 4 جوان از یونایتد، برای شرکت در مسابقات قهرمانی زیر 19 سال اروپا به تیم انگلستان دعوت شدند. مایکل کین که تا پیش از این برای تیمهای پایۀ جوانان ایرلند بازی می کرد، پس از تغییر تیم، برای اولین بار به تیم انگلیس دعوت شده است، ضمن اینکه برادرش مایکل کین نیز به تیم دعوت شده و در نظر دارد تا در خط حمله، رکورد 6بازی و یک  گل خود را بهبود ببخشد. قهرمان بازی پلی آف جام ذخیره ها، یعنی دروازه بان ما سم جانستون نیز یکی از دو دروازه بان دعوت شده به تیم ملی است. و مدافع فرار (چند پسته) ما نیز، تام تورپ جایگزین لوک گربات از تیم اورتون شده است. ولی متأسفانه بازهم لارنل کول به دلیل مصدومیت شانس دعوت شدن به تیم ملی را از دست داده است. ویل کین در این ارتباط به Manchester Evening News می گوید: "من مطمئنم که با توجه به اینکه این اولین دعوت مایکل به تیم ملی است، ما با هم در اردو هم اتاق خواهیم شد. در اردوهای خارج از خانۀ یونایتد هم ما همیشه با هم هم اتاق هستیم. اکنون برای خانوادۀ ما این عالی است که هر دوی ما در تیم ملی انگلیس بازی می کنیم. چرا که اکنون آنها می توانند با هم یک تیم را تشویق کنند. مامان و بابا به آنچه ما تا کنون انجام داده ایم بسیار افتخار می کنند."
  • رضایت رایان گیگز از نمایش خیره کننده یونایتد برابر لندنیها - Goal: یونایتد در این فصل در برابر 5 تیم پایتخت نشین لیگ برتری (فولام - کوئینز پارک رنجرز - تاتنهام - آرسنال و چلسی) عملکردی فوق العاده داشت و از ده بازی که با این تیمها انجام داد، به استثنای تساوی 3-3 در خانۀ چلسی، همه را برد. گیگز مخصوصا برد 8-2 برابر رقیب دیرینه شان، آرسنال را فوق العاده می داند: "به عنوان یک نمود برجسته از نمایش تیمی، شما باید به بازی برابر آرسنال اشاره کنید. به ثمر رساندن 8 گل در برابر تیمی که در سالیان اخیر یکی از بزرگترین رقبای ما بوده است، کاری ویژه و برجسته است. فرم ما در لندن - که من فکر می کنم همه را به جز بازی با چلسی بردیم، فوق العاده رضایت بخش بوده است." گیگز همچنین گرفتن تساوی 3-3 از شکست 3-0 در خانۀ چلسی را نیز کم از بردن نمی داند: "دوباره این بازی هم دربرابر یکی از رقیبان بزرگ ما در سالهای اخیر بود، در استمفورد بریج، جایی که ما در ده سال اخیر رکورد چندان خوبی در آنجا نداشته ایم. ما باورمان را حفظ کردیم و (از شکست 3-0) بازی را برگرداندیم. و شاید کمی هم بدشانس بودیم که آن بازی را هم نبردیم. ما در طول فصل نمایشهای عالی متعددی مانند این بازی داشته ایم."
  • خوشحالی دخیا از حضور در تیم ملی اسپانیا - Sportwitness: دخیا به همراه تیم ملی اسپانیا که برای یورو 2012 در اتریش اردوی آمادگی زده است، به این کشور رفته است. ضمن اینکه تیم المپیک نیز برای آمادگی در این کشور است. دخیا در این اردو موقتا جایگزین ویکتور والدزی شده است و که هنوز برای شرکت در فینال جام حذفی، به همراه تیم بارسلوناست و این فرصت را به دست آورده است که در کنار ایکر کاسیاس و پپه رینا، تجربیات بیشتری کسب کند. او که در تابستان تیم المپیک اسپانیا را در لندن همراهی می کند، در یک نشست خبری می گوید: "بودن در این جا و تمرین کردن (با ایکر و پپه) واقعا یک جایزۀ بسیار ویژه است. من تمام تلاشم را می کنم تا از هرچه که آنها انجام می دهند، یا چگونگی تمرینشان یا شخصیتشان درس بیاموزم. هر بخش جزئیاتی از رفتار آنها می تواند برای من مفید باشد. این یک غنیمت است. من دارم چیزهای زیادی از هردوی آنها می آموزم. این افراد سالهای زیادی را با هم سپری کرده اند و جو عالی است. آنها بیشتر از اینکه یک تیم باشند، یک گروه از دوستانی هستند که دوست دارند در کنار هم فوتبال بازی کنند. بودن در کنار آنها و احیانا انجام اولین بازی ملی، غنیمت است." ایکر کاسیاس یک بار دربارۀ دخیا گفته است:"این جوان باعث بازنشستگی همگی ما خواهد شد." در اسپانیا نیز همگی دخیا را مهمترین جایگزین این سه دروازه بان هم سن و سال می دانند. دخیا تا بازی برابر صربستان در اختیار تیم بزرگسالان است و سپس به تیم المپیک ملحق می شود.

چند تیتر:

  • کلیک منچستر: اوون هارگریوز، هافبک پیشین تیم منچستریونایتد، تنها یک فصل پس از حضور در سیتی و چهار بازی در این تیم، از سوی این تیم بازیکن آزاد اعلام شد و به او گفته شده تا به دنبال تیم دیگری باشد.
  • Football365: تیم اوسوتو از شهر زیبای ساحلی دوربان در افریقای جنوبی، بسیار امیدوار است که دیداری دوستانه با یونایتد برگزار کند. ابتدا قرار بود که با هزینۀ یک اسپانسر، یک تورنومنت چهارجانبه با حضور یونایتد در این شهر برگزار شود که البته هزینۀ اسپانسر جور نشد.
  • اسپورتسویتنس نیز به نقل از تایمز نوشته است که گویا یونایتد و سرالکس فرگوسن در تابستان به پیشنهادهایی که خواهان اندرسون هستند، گوش خواهند داد.
  • سایت تاکسپورت نیز مطابق اظهارات رسانه های شهر ناپلس نوشته است که یونایتد نیز به رقابت سیتی و چلسی برای جذب ستارۀ تیم ناپولی یعنی Lavezzi اضافه شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط سیاوش | لينک ثابت | موضوع: <-PostCategory-> |